systemu kształcenia Formy studiów Tok studiów Programy studiów 2022-2025 I stopnia II stopnia Programy studiów 2021-2024 I stopnia II stopnia Programy studiów 2020-2023 I stopnia II stopnia Programy studiów 2019-2022 I stopnia II stopnia Sylabusy modułów Efekty uczenia się
Organizacja procesu
dydaktycznego Organizacja roku
akademickiego
Schemat systemu kształcenia
Wykaz kierunków, specjalności i profili studiów stacjonarnych i niestacjonarnych z odrębną rekrutacją realizowanych na Wydziale Biologii
Nr |
Kierunek/specjalność studiów |
Profil studiów |
Tryb studiów |
Stopień |
|
1 |
Biologia |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
I |
|
2 |
Biologia |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
3 |
Biologia i zdrowie człowieka |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
I |
|
4 |
Biologia i zdrowie człowieka |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
5 |
Nauczanie biologii i przyrody |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
I |
|
6 |
Nauczanie biologii i przyrody |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
7 |
Bioinformatyka |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
I |
|
8 |
Bioinformatyka |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
9 |
Biotechnologia |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
I |
|
10 |
Biotechnologia |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
11 |
Ochrona środowiska |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
I |
|
12 |
Ochrona środowiska |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
13 |
Neurobiologia |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
14 |
Ochrona przyrody i edukacja przyrodniczo-leśna |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
15 |
Biotechnology |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
16 |
Environmental protection |
ogólnoakademicki |
stacjonarne |
II |
|
17 |
Biologia |
ogólnoakademicki |
niestacjonarne |
I |
|
18 |
Biologia |
ogólnoakademicki |
niestacjonarne |
II |
| STACJONARNE | NIESTACJONARNE | |||||
| KIERUNEK | POZIOM/ROK | SPECJALNOŚCI | ||||
| BIOLOGIA | ||||||
| LICENCJACKIE | ||||||
| I-II | Biologia | Ekologia i zarządzanie zasobami przyrody | Bioinformatyka | Nauczanie biologii i przyrody | Biologia | |
| III | Biologia człowieka B. eksperymentalna B. molekularna B. środowiska |
|||||
| MAGISTERSKIE | ||||||
| I-II | Biologia człowieka B. eksperymentalna B. molekularna B. środowiska |
Ekologia i zarządzanie zasobami przyrody | Bioinformatyka | Nauczanie biologii i przyrody | Biologia człowieka B. doświadczalna B. środowiska |
|
| OCHRONA ŚRODOWISKA | ||||||
| LICENCJACKIE | ||||||
| I-III | Ochrona środowiska | Hydrobiologia i ochrona wód | Ochrona środowiska | |||
| MAGISTERSKIE | ||||||
| I-II | Ochrona i kształtowanie środowisk lądowych Chemia środowiska Zarządzanie środowiskiem |
Hydrobiologia i ochrona wód | Ochrona środowiska | |||
| BIOTECHNOLOGIA | ||||||
| LICENCJACKIE | ||||||
| I-III | Biotechnologia | |||||
| MAGISTERSKIE | ||||||
| I-II | Biotechnologia | |||||
| Makrokierunek BIOINFORMATYKA |
||||||
| LICENCJACKIE | ||||||
| I-III | Bioinformatyka | |||||
| MAGISTERSKIE | ||||||
| I-II | Bioinformatyka | |||||
