lub komputera Centrum Informatyczne UAM
Rejestracja użytkownika lub komputera
Rejestracja użytkownika (zakładanie kont pocztowych)
- przynieść do CI, ul. Umultowska 89a (gmach Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM),
- przesłać faksem na nr 61 829 2669,
- przesłać pocztą wewnętrzną,
- przesłać zwykłym listem.
Konto na serwerze uniwersyteckim można założyć w Centrum Informatycznym, ul. Umultowska 89a, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.30.
Należy pobrać, wypełnić i wydrukować wniosek, a następnie przekazać go na jeden ze sposobów:
Formularz powinien być opatrzony pieczątka jednostki UAM lub numerem telefonu na UAM.
Rejestracja nowego komputera
Celem rejestracji jest zapewnienie łączności internetowej poprzez nadanie komputerowi stosownego numeru IP, należącego do uniwersyteckiej strefy numeracyjnej.
Rejestrację komputera stosuje się w sieci przewodowej. Do zarejestrowania komputera potrzebny jest adres fizyczny karty sieciowej (przewodowej).
Instrukcja odczytu adresu fizycznego karty sieciowej komputera w systemie Windows NT/2000/XP: link.
Adres karty sieciowej wraz z informacją o miejscu gdzie znajduje się komuputer (jednostka/budynek/nr pokoju) można przesłać za pomocą panelu HELPDESK (do zalogowania się niezbędne jest podanie pełnego adresu pocztowego (nazwauzytkownika@amu.edu.pl) oraz hasła do konta pocztowego) lub formularza na stronie: link.